Zřízení zákaznického účtu
Vážení odběratelé,
pomocí zákaznického účtu je možno rychle a efektivně odkudkoliv řešit následující požadavky:
- samoodečet (nahlášení řádného nebo zadání kontrolního odečtu),
- změna způsobu placení,
- změna výše zálohových plateb,
- změna zasílacích a kontaktních údajů,
- obecný požadavek (podání jakékoliv změny, dotazu, připomínky či reklamace týkající se Vašeho odběrného místa),
- přehled o Vaší spotřebě vody - náhled měření SMART vodoměru.
Ke zřízení zákaznického účtu potřebujete číslo faktury, číslo odběrného místa a e-mail, na který Vám bude následně zasláno přístupové heslo k účtu. Nedílnou součástí zřízení internetového účtu je také elektronické zasílání faktur ve formátu PDF, při kterém je nutno sjednání bezhotovostního platebního styku.
Pokud nemáte a nechcete mít zřízen přístup pomocí přihlašovacího jména a hesla, můžete využít pouze formulář "Obecný požadavek" nebo "Samoodečet".
Pro vstup do Zákaznického účtu použijte tlačítko v záhlaví libovolné webové stránky nebo použijte tento odkaz.