Kontakt
Telefon: +420 543 433 111 - ústředna
Fax: +420 543 433 000
E-mail: bvk@bvk.cz
ID datové schránky: c7rc8yf
Informace o poskytovaných službách zákazníkům:
Vážení zákazníci,
společnost Brněnské vodárny a kanalizace, a.s. od 7.12.2020 částečně obnovuje provoz zákaznického centra v Pisárecké ulici v Brně, stejně jako kontakt se zákazníky v opravně a zkušebně vodoměrů sídlící na ulici Jana Svobody.
Jsme Vám k dispozici v pondělí a středu, a to od 8:00 do 13:00 hod.
Poskytování ostatních služeb probíhá v následujícím režimu:
- služby spojené s žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a prostorové poloze sítí jsou poskytovány v pondělí a středu od 8:00 do 13:00 hod.,
- možnost rozboru pitných, bazénových a odpadních vod a kalů (dle běžného režimu) a dalších běžně nabízených služeb dle běžného režimu.
V zájmu ochrany Vašeho zdraví, stejně jako ochrany našich zaměstnanců zajišťujících provozování vodohospodářské infrastruktury Vás prosíme o vzájemnou ohleduplnost a dodržování následujících pravidel:
- nezbytné používání ochranných roušek
- dezinfikování rukou při vstupu do budov
- udržování odstupu nejméně 2 metry
- omezení pobytu v prostorách naší společnosti na nezbytně nutnou dobu.
Prioritně prosíme, využívejte jiné formy komunikace, především telefonické, e-mailové či písemné.
Děkujeme Vám za pochopení.
Zákaznická linka - 840 177 177 (linku platí volající podle tarifů svého operátora) - informace o odečtech vodoměrů, nahlášení stavu vodoměrů, informace o fakturaci a uzavření smluvního vztahu, informace o poruchách a náhradním zásobování. Linka je v provozu v rozmezí hodin pro kontakt se zákazníky (úřední hodiny v sídle společnosti).V případě problémů v oblasti zásobování vodou a odvádění odpadních vod (prasklé potrubí, únik vody, prosakování, přerušení dodávky vody, nízký nebo vysoký tlak vody apod.) volejte, prosím, 543 212 537 centrální vodohospodářský dispečink, který je v provozu nepřetržitě 24 hodin.